Monday 1 October 2012

Bila CPU breakdown...

Pertemuan  yang tidak diduga di waktu yang tidak sesuai dan dalam suasana yang sukar. Susah betul nak buat macam tak jadi apa-apa.  Kan seronok kalau otak ni mcam cpu. Tekan je butang "delete" semua terus padam.

Tapi alhamdulilah juga,  Allah cipta otak yang macam ni boleh juga kita simpan kenangan manis atau pahit. So tak payah nak beli cd ke pendrive ke nak simpan setiap detik-detik bahagia. Just pejam mata, dah boleh ingat dekat orang yang kita sayang. Tak payah nak pilih folder nak tengok muka orang yang kita sayang tu. 

Cakap pasal orang yang kita sayang....adat manusia kalau ada depan mata bukan nak hargai tapi bila dah tak da..baru nak rindu. Tapi semua dah terlambat. Orang yang kita sayang tu pun dah "delete" kita dari CPU dia. Dia pun mungkin dah set up new friend with better appearance. 

Lepas tu, kita pulak masih terkontang-kanting nak set up mode apa walhal orang yang kita sayng tu pula dah ada back up mode. Gagal mode A, pilih mode B..  Begitulah seterusnya. 

Dan yang paling sedih mode yang positif tu plak yang paling susah nak set up. Sampai breakdown berbulan-bulan. Tak tau nak betulkan macam mana. huhuhu...Semoga cpu ni cepat pulih dan boleh melaksanakan tanggung jawab yang sepatutnya. :)


                                                     Fly to Melbourne (set up new mode)




Kalau Berminat..Jangan Segan nak Klik. Percuma

Commercial Break by Nuffug