Thursday 24 November 2011

Duhai Hati Kecilku..


Duhai hati...
Aku menjadi tidak keruan dan resah kerana kau..
Kau menjadikan aku berada didalam dilema dengan memikirkan tentang perasaan.
Kau melahirkan pelbagai perasaan yang hanya Allah sahaja yang tahu.

Duhai hati..
Kau mampu membuatkan nafsu amarahku berputik..
Kau mampu membuatkan jiwaku sengsara dek rasa bersalah.
Dan kau mampu membuatkan aku hilang pertimbangan..



Duhai hati..
Kau juga mampu mengalunkan muzik rindu didalam jiwaku..
Dan kau juga mampu membungakan perasaan sayang.
Malah kau mampu membuatkan jiwaku terusik dek simpati dan kasihan.

Duhai hati..
Kau yang membentuk jiwa dan sanubariku.
Kau mampu menjadikan aku seorang yang baik atau sebaliknya.

Duhai hati..
Tiada apa yang mampu aku harapkan dari engkau  melainkan mengawal perasaan dan jiwaku dari pekara yang dibenci oleh Allah.
Namun.. aku mengharapkan kekuatan untuk melawan pelbagai perasaan yang negetif dari engkau..



Kalau Berminat..Jangan Segan nak Klik. Percuma

Commercial Break by Nuffug